Внос на автомобили от Дубай
Стъпка 1 – Избор на автомобил от подбраните ни обяви
В случай, че сте решили да закупите автомобил от Дубай и желаете да работите с нас, можете да изберете автомобил от нашите подбрани обяви или да се свържете с нас за да подберем за Вас обяви на автомобили от Дубай от желана марка и модел в рамките на Вашия бюджет.
Стъпка 2 – Запознаване с условия на закупуване
Следва да се свържете с нас за организиране на разговор, видео-среща или среща на място в офиса ни. По този начин ще можете да зададете Вашите въпроси, да създадете реална преценка за пълните условия за закупуване на автомобил от Дубай, както и да се информирате за цялата процедура по закупуването и доставката.
Стъпка 3 – Внасяне на депозит и сключване на договор
След като сте избрали желания автомобил, ние ще изготвим Договор за посредничество и ще ви издадем фактура за депозит, чиято стойност се определя от стойността на избрания автомобил. Депозитът трябва да бъде внесен в кратки срокове, за да можем да пристъпим към поръчка на автомобила.
Стъпка 4 – Техническа инспекция на автомобила
След заплащане на депозита, ние ще задействаме инспекция на автомобила на място, за която се изготвя подробен технически репорт, включващ снимки и видео на автомобила, направени по време на инспекция и тест драйв.
Стъпка 5 – Покупка
Ще Ви бъде предоставена фактура за заплащане на стойността на превозното средство, ведно с разходи за обмитяване и морско навло. Фактурата се заплаща директно към фирма-гарант в Дубай, която закупува автомобила от Ваше име и за Ваша сметка.
Стъпка 6 – Товарене и транспорт
Когато автомобилът е вече заплатен, следва да се организира морския транспорт до Ротердам (Холандия). Веднъж качен на кораба, автомобилът пътува средно около 30-40 дни от Дубай до Ротердам (Холандия).
Стъпка 7 – Разтоварване и обмитяване
Щом автомобилът пристигне на пристанище Ротердам (Холандия ), цялата процедура по разтоварване и обмитяване се поема от митническа агенция, която заплаща от Ваше име мито и ДДС на митница Ротердам и след обмитявне прибира и съхранява автомобила до неговото натоварване за България. Всички пристанищни такси, деконтейнеризация, вносни документи,обмитявне, мито, ДДС, транспорт до техен паркинг се заплащат директно към митническата агенция в Ротердам съгласно издадена от тях фактура. Плащането тряба да бъде направено в най-кратки срокове, за да се избегнат такси за съхранение на автомобила на паркинг и той да може да бъде транспортиран към България.
Стъпка 8 – Доставка до врата
Когато автомобилът се натовари на платформа/автовоз за транспортиране към България, следва да се заплати транспорта от Холандия до Българя към транспортната фирма съгласно издадена от тях фактура, както и нашия комисион съгласно издадена от нас фактура. Натоварването на автомобила в Холандия до доставяне до Вашата врата в България отнема около 10-14 дни.